ТЭМАТЫЧНЫ ПЛАН
БАЦЬКОЎСКАГА ЎНІВЕРСІТЭТА
I ступень – «Маё дзіця – малодшы школьнік»
для бацькоў вучняў I-IV класаў
№ |
Назва раздзела, тэмы заняткаў |
Тэрмін правядзення |
Форма правядзення |
Адказныя |
1 клас |
||||
1. |
Адаптацыя навучэнцаў у 1-м класе. |
Верасень |
Рэкамендацыі |
Класны кіраўнік, педагог-псіхолаг |
2. |
Рэжым дня школьніка. |
Лістапад |
Гутарка-абмеркаванне |
Класны кіраўнік |
3. |
Значэнне сямейных традыцый у фарміраванні і развіцці дзіцяці. |
Студзень |
Круглы стол |
Класны кіраўнік |
4. |
Станоўчыя эмоцыі ў жыцці школьніка. |
Красавік |
Псіхалагічны трэнінг |
Педагог-псіхолаг |
2 клас |
||||
1. |
Як бацькі могуць дапамагчы дзіцяці вучыцца. |
Кастрычнік |
Інфармаванне |
Класны кіраўнік |
2. |
Галоўныя правілы здаровага ладу жыцця. |
Снежань |
Рэкамендацыі |
Класны кіраўнік |
3. |
Уплыў сям'і на эмацыйны стан дзіцяці. |
Люты |
Лекторый |
СППС |
4. |
Працоўнае выхаванне дзяцей у сям'і. |
Май |
Семінар-практыкум |
Класны кіраўнік |
3 клас |
||||
1. |
Значэнне школьнай адзнакі ў жыцці дзіцяці. |
Верасень |
Гутарка - абмеркаванне
|
Класны кіраўнік |
2. |
Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці трэцякласнікаў. |
Снежань |
Інфармаванне |
Педагог-псіхолаг |
3. |
Здаровая сям'я – здаровае дзіця. |
Студзень |
Круглы стол |
Педагог сацыяльны |
4. |
Эфектыўныя зносіны ў сям'і – заклад поспеху школьніка. |
Красавік |
Семінар-практыкум |
СППС |
4 клас |
||||
1. |
Узроставыя псіхафізіялагічныя асаблівасці навучэнцаў 4 класа. |
Верасень |
Інфармаванне |
Педагог-псіхолаг |
2. |
Як навучыць дзіцяці жыць у свеце людзей. |
Снежань |
Гутарка-абмеркаванне |
Педагог сацыяльны |
3. |
Дзіця і камп’ютар. |
Люты |
Дыскусія |
Класны кіраўнік |
4. |
Кнігі ў жыцці школьніка. |
Май |
Рэкамендацыі |
Класны кіраўнік |
Тэматыка кансультацый
для бацькоў вучняў I-IV класаў
Клас |
Тэмы кансультацый для бацькоў |
Тэрмін правядзення |
Адказны |
1 клас |
Псіхалагічныя асаблівасці малодшых школьнікаў. |
Верасень |
Педагог-псіхолаг |
Леварукае дзіця ў школе. |
Сакавік |
Педагог-псіхолаг |
|
Развіццё памяці і ўвагі малодшых школьнікаў. |
Красавік |
Класны кіраўнік |
|
Матывы вучэнні малодшых школьнікаў. |
Снежань |
Класны кіраўнік |
|
Адносіны ў сям'і як аснова ўзаемаразумення. |
Лістапад |
Педагог сацыяльны |
|
Заахвочванне і пакаранне дзяцей у сям'і. |
Люты |
Педагог сацыяльны |
|
2 клас |
Прафілактыка жорсткага абыходжання з дзецьмі. |
Кастрычнік |
Педагог-псіхолаг |
Як на самай справе любіць сваіх дзяцей? |
Студзень |
Педагог-псіхолаг |
|
Мікраклімат у сям'і і выхаванне дзіцяці. Канфліктныя сітуацыі ў дзіцяча-бацькоўскіх адносінах. |
Май |
Педагог-псіхолаг |
|
Вучэнне з захапленнем. |
Верасень |
Класны кіраўнік |
|
Роля сям'і ў выхаванні духоўна-маральных каштоўнасцяў дзіцяці. |
Студзень |
Класны кіраўнік |
|
Выхаванне ветлівасці. |
Верасень |
Педагог сацыяльны |
|
Роля бацькі ў выхаванні дзіцяці. |
Снежань |
Педагог сацыяльны |
|
Сямейныя традыцыі і каштоўнасці ў выхаванні дзяцей. |
Сакавік |
Педагог сацыяльны |
|
3 клас |
Псіхалагічныя прычыны непаспяховасці школьнікаў і іх папярэджанне. |
Кастрычнік |
Педагог-псіхолаг |
Як выявіць і развіць здольнасці дзяцей? |
Лістапад |
Педагог-псіхолаг |
|
Канфліктныя сітуацыі паміж бацькамі і дзецьмі: як пачуць дзіця? |
Снежань |
Педагог-псіхолаг |
|
Як дапамагчы дзіцяці стаць больш уважлівым? |
Лістапад |
Класны кіраўнік |
|
Як прывіць дзіцяці любоў да чытання? |
Сакавік |
Класны кіраўнік |
|
Гульня і праца ў жыцці дзяцей малодшага школьнага ўзросту. |
Красавік |
Педагог сацыяльны |
|
Ідэальныя бацькі вачыма дзяцей, ідэальнае дзіця вачыма бацькоў. |
Май |
Педагог сацыяльны |
|
4 клас |
Агрэсіўныя паводзіны: як дапамагчы дзіцяці? |
Снежань |
Педагог-псіхолаг |
Уплыў унутрысямейных адносін на эмацыйны стан дзіцяці. |
Красавік |
Педагог-псіхолаг |
|
Інтэлектуальнае развіццё дзіцяці. |
Верасень |
Класны кіраўнік |
|
Значэнне памяці і ўвагі ў інтэлектуальным развіцці дзяцей. |
Сакавік |
Класны кіраўнік |
|
Арганізацыя вольнага часу дзяцей у перыяд летніх канікул. |
Май |
Класны кіраўнік, педагог сацыяльны, інспектар па справах непаўналетніх |
|
Як дапамагчы дзіцяці правільна размеркаваць свой час? |
Верасень |
Педагог сацыяльны |
|
Няўдалы вучань: прычыны і спосабы вырашэння праблем. |
Студзень |
Педагог сацыяльны |
I ступень – “Маё дзіця-падлетак”
для бацькоў вучняў V-IX класаў
№ |
Назва раздзела, тэмы заняткаў |
Тэрмін правядзення |
Форма правядзення |
Адказны |
5 клас |
||||
1. |
Адаптацыя дзіцяці ў новым калектыве. |
Верасень |
Рэкамендацыі |
Педагог-псіхолаг |
2. |
Дзіця сярод аднагодкаў. |
Лістапад |
Інфармаванне |
Класны кіраўнік |
3. |
Ваша дзіця вырасла. |
Люты |
Лекторый |
СППС |
4. |
Меры пакарання і заахвочвання ў сучаснай сям'і. |
Май |
Круглы стол |
Педагог сацыяльны |
6 клас |
||||
1. |
Сям'я як персанальнае мікраасяроддзе жыцця і развіцця дзіцяці. Маральныя і культурныя каштоўнасці сям'і. |
Верасень |
Лекторый |
СППС |
2. |
Прафілактыка праблемных паводзін падлеткаў. |
Снежань |
Рэкамендацыі |
Класны кіраўнік |
3. |
Бяспека падлеткаў у сетцы Інтэрнэт. |
Сакавік |
Семінар-практыкум |
Педагог-псіхолаг |
4. |
Арганізацыя летняга адпачынку падлеткаў. |
Май |
Інфармаванне |
Педагог сацыяльны |
7 клас |
||||
1. |
Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці сямікласнікаў. |
Верасень |
Круглы стол |
Педагог-псіхолаг |
2. |
Прафілактыка правапарушэнняў падлеткаў. |
Лістапад |
Інфармацыйныя памяткі |
Педагог сацыяльны |
3. |
Правілы паводзін з падлеткамі: асаблівасці пераходнага ўзросту. |
Люты |
Дыскусія |
СППС |
4. |
Як павысіць вучэбную матывацыю падлеткаў. |
Красавік |
Кансультацыйная гутарка |
Класны кіраўнік |
8 клас |
||||
1. |
Жыццёвыя мэты падлеткаў. |
Кастрычнік |
Адкрыты дыялог |
Педагог сацыяльны |
2. |
Як зберагчы падлетка ад гвалту. |
Снежань |
Інфармаванне |
СППС |
3. |
Асцярожна: суіцыд. |
Сакавік |
Псіхалагічны трэнінг |
Педагог-псіхолаг |
4. |
Культура паводзін у канфліктных сітуацыях. |
Май |
Круглы стол |
Класны кіраўнік |
9 клас |
||||
1. |
Партрэт сучаснага падлетка. |
Верасень |
Інфармаванне |
Педагог-псіхолаг |
2. |
Агрэсія, яе прычыны і наступствы |
Лістапад |
Рэкамендацыі |
Педагог сацыяльны |
3. |
Фарміраванне здаровага ладу жыцця: шкодныя звычкі і як ім супрацьстаяць. |
Люты |
Семінар-практыкум |
Класны кіраўнік |
4. |
Прафесійная арыентацыя дзевяцікласнікаў. Як дапамагчы падлетку выбраць прафесію |
Красавік |
Дыскусія |
СППС |
Тэматыка кансультацый
для бацькоў вучняў V-IX класаў
Клас |
Тэмы кансультацый для бацькоў |
Тэрмін правядзення |
Адказны |
5 клас |
Псіхалагічныя асаблівасці малодшых падлеткаў. |
Кастрычнік |
Педагог-псіхолаг |
Міжасабовыя зносіны падлеткаў. |
Снежань |
Педагог-псіхолаг |
|
Камп’ютарныя гульні: карысць ці шкода? |
Красавік |
Педагог-псіхолаг |
|
Дзіця ў калектыве аднагодкаў. |
Кастрычнік |
Класны кіраўнік |
|
Пытанні дысцыпліны. |
Сакавік |
Класны кіраўнік |
|
Маё дзіця становіцца падлеткам. |
Кастрычнік |
Педагог сацыяльны |
|
Адносіны ў сям'і.
|
Снежань |
Педагог сацыяльны |
|
Адказнасць бацькоў за выхаванне дзяцей. |
Сакавік |
Педагог сацыяльны |
|
6 клас |
Школьныя канфлікты. |
Люты |
Педагог-псіхолаг |
Цяжкасці пераходнага ўзросту. |
Май |
Педагог-псіхолаг |
|
Як навучыць вучыцца з задавальненнем? |
Верасень |
Класны кіраўнік |
|
Працоўнае выхаванне ў сям'і. |
Сакавік |
Класны кіраўнік |
|
Роля бацькі і маці ў выхаванні дзіцяці. |
Верасень |
Педагог сацыяльны |
|
Як папярэдзіць ўжыванне падлеткамі псіхаактыўных рэчываў? |
Студзень |
Педагог сацыяльны |
|
Хлопчыкі і дзяўчынкі: як будаваць ўзаемаадносіны? |
Красавік |
Педагог сацыяльны |
|
7 клас |
Падлеткавы ўзрост: праблемы палавога паспявання. |
Лістапад |
Педагог-псіхолаг |
Цяжкасці зносін. Канфлікты паміж падлеткамі, асноўныя прычыны канфліктаў каханне і сяброўства ў падлеткавым узросце. |
Студзень |
Педагог-псіхолаг |
|
Прадухіленне адчужанасці паміж бацькамі і дзецьмі. |
Красавік |
Педагог-псіхолаг |
|
Ваша любімае неідэальнае дзіця. |
Верасень |
Класны кіраўнік |
|
Асаблівасці ўзаемаадносін паміж братамі і сёстрамі ў сям'і. |
Люты |
Класны кіраўнік |
|
Як дапамагчы дзіцяці стаць дарослым? |
Кастрычнік |
Педагог сацыяльны |
|
Падлеткі ў сацыяльных сетках: бяспечныя паводзіны. |
Сакавік |
Педагог сацыяльны |
|
Як пачуць дзіця, пакуль яно не стала "цяжкім"? |
Май |
Педагог сацыяльны |
|
8 клас
9 клас |
Як навучыцца разумець і прымаць падлетка? |
Снежань |
Педагог-псіхолаг |
Канфлікты з падлеткам: як паводзіць сябе ў канфліктных сітуацыях? |
Люты |
Педагог-псіхолаг |
|
Адносіны паміж хлопчыкамі і дзяўчынкамі: праблемы палавога выхавання. |
Май |
Педагог-псіхолаг |
|
Аб бацькоўскім аўтарытэце. |
Красавік |
Класны кіраўнік |
|
Хатняя праца: задавальненне або пакаранне? |
Студзень |
Класны кіраўнік |
|
Падлетак у сацыяльных сетках: Што рабіць? |
Лістапад |
Педагог сацыяльны |
|
Як навучыць падлетка быць адказным за свае ўчынкі? |
Сакавік |
Педагог сацыяльны |
|
Як захаваць рэпрадуктыўнае здароўе падлетка? |
Красавік |
Педагог сацыяльны |
|
Як дапамагчы падлетку ў выбары прафесіі? |
Лістапад |
Педагог-псіхолаг |
|
Інтэрнэт-залежнасць: шляхі пераадолення. |
Студзень |
Педагог-псіхолаг |
|
Як навучыць дзяцей распараджацца грашыма? |
Снежань |
Класны кіраўнік |
|
Адказнае бацькоўства - аснова дабрабыту сям'і. |
Сакавік
|
Класны кіраўнік
|
|
Фарміраванне права свядомасці і адказнасці падлеткаў за свае ўчынкі. Самаацэнка паводзін. |
Кастрычнік
|
Педагог сацыяльны |
|
Вольны час і яго значэнне ў фарміраванні асобы падлетка. |
Люты |
Педагог сацыяльны |
|
Арганізацыя вольнага часу дзяцей у перыяд летніх канікул. |
Май |
Педагог сацыяльны Класны кіраўнік інспектар па справах непаўналетніх |
III ступень – «Маё дзіця – старшакласнік»
для бацькоў навучэнцаў X-XI кл
№ |
Назва раздзела, тэмы заняткаў |
Тэрмін правядзення |
Форма правядзення |
Адказны |
10 клас |
||||
1. |
Здароўе-гэта жыццё. |
Верасень |
Гутарка-абмеркаванне |
Педагог сацыяльны |
2. |
Першае каханне ў жыцці вашага дзіцяці. |
Лістапад |
Рэкамендацыі |
Педагог-псіхолаг |
3. |
Роля сям'і ў фарміраванні рэпрадуктыўнага здароўя юнакоў і дзяўчат. |
Люты |
Круглы стол |
СППС |
4. |
Як дапамагчы старшакласніку стаць больш упэўненым у сабе? |
Красавік |
Лекцыя |
Класны кіраўнік |
11 клас |
||||
1. |
Як дапамагчы старшакласніку ў прафесійным самавызначэнні |
Кастрычнік |
Інфармацыйныя памяткі |
Педагог-псіхолаг |
2. |
Як зберагчы дзіця ад залежнасцей? |
Снежань |
Круглы стол |
СППС |
3. |
Падрыхтоўка старшакласнікаў да будучага сямейнага жыцця |
Сакавік |
Лекторый |
Педагог сацыяльны |
4. |
Як дапамагчы дзіцяці ў перыяд падрыхтоўкі да іспытаў |
Май |
Семінар-практыкум |
Класны кіраўнік |
Тэматыка кансультыцый
для бацькоў навучэнцаў X-XI клас
Клас |
Тэмы кансультацый для бацькоў |
Срокі правядзення |
Адказны |
10 клас |
Псіхафізіялагічныя асаблівасці дзесяцікласнікаў. |
Лістапад |
Педагог-псіхолаг |
Самавыхаванне старшакласнікаў як умова маральнага выхавання. |
Сакавік |
Педагог-псіхолаг |
|
Кім быць і якім быць? |
Май |
Педагог-псіхолаг |
|
Рэжым вучэбнай і фізічнай працы, асабістая гігіена. |
Верасень |
Класны кіраўнік |
|
Асаблівасці здароўя і фізічнага развіцця старшакласніка. |
Снежань |
Класны кіраўнік |
|
Выхаванне маральнага ідэалу, духоўнага свету старшакласнікаў. |
Сакавік |
Класны кіраўнік |
|
Асабістае ці гэта справа - асабістае шчасце? |
Кастрычнік |
Педагог сацыяльны |
|
Фарміраванне сямейна-шлюбных каштоўнасцей старшакласнікаў. |
Студзень |
Педагог сацыяльны |
|
Арганізацыя вольнага часу старшакласнікаў. |
Красавік |
Педагог сацыяльны |
|
11 клас |
Цяжкасці асобаснага росту і іх уплыў на навучанне. |
Снежань |
Педагог-псіхолаг |
Самарэалізацыя асобы. |
Сакавік |
Педагог-псіхолаг |
|
Навуковая арганізацыя навучальнай працы старшакласнікаў. |
Кастрычнік |
Класны кіраўнік |
|
Роля тэатра, кіно і тэлебачання ў фарміраванні эстэтычных ідэалаў у старшакласнікаў. |
Люты |
Класны кіраўнік |
|
Фізічная дасканаласць, гатоўнасць старшакласнікаў да працы, ваеннай службы. |
Красавік |
Класны кіраўнік |
|
Закон і адказнасць непаўналетніх |
Студзень |
Педагог сацыяльны |
|
Фарміраванне здаровага ладу жыцця |
Май |
Педагог сацыяльны |